5 kroków do wdrożenia nowego produktu w ciągu tygodnia

image

Czy kiedykolwiek miałeś pomysł na nowy produkt lub chciałeś wyprodukować własną markę w istniejącej kategorii? Jeśli tak, to prawdopodobnie bałeś się procesu, od pomysłu do wprowadzenia na rynek. Cóż, jestem tu po to, by powiedzieć Ci, że nie jest to tak trudne, jak Ci się wydaje, ponieważ niedawno, w mniej niż tydzień, wprowadziłem nową markę.

Konsultowałem się z markami z kilku różnych branż i zawsze byłem zafascynowany tym, jak dużą skalę można skalować produkt, który przemawia do światowej publiczności. Doprowadziło mnie to do burzy mózgów na pół tuzina produktów konsumenckich, które wprowadzę na rynek w przyszłym roku. Pierwszy produkt, zestaw do wybielania zębów, jest teraz dostępny na żywo, a jego wprowadzenie na rynek zajęło tylko tydzień. Oto jak to zrobiłem.

1. Zablokować nazwę "MBA".
MBA = pamiętny, markowy i dostępny. 

Twoja nazwa musi być niezapomniana i łatwa do zapamiętania, ale musi być również dostępna - od nazwy domeny Twojej strony internetowej do wszystkich platform mediów społecznościowych, z których planujesz korzystać. Sugerowałbym pójście z nazwą domeny .com po prostu dlatego, że jest to uniwersalne rozszerzenie. Jeśli chodzi o media społecznościowe, będziesz chciał się upewnić, że uchwyty Facebook, Twitter i Instagram są dostępne, na samym minimum. 

Powiązani: Kiedy jesteście naprawdę gotowi do uruchomienia startu?

2. Wywiad z potencjalnymi producentami. 
Niezwykle ważne jest, abyś zapewnił sobie produkcję, która będzie w stanie dostarczyć produkt na czas, co sprawi, że komunikacja stanie się kluczem do tej relacji. Przeprowadziłem wywiady z wieloma producentami i zadałem im bardzo konkretne pytania. Jeśli nie do końca zrozumieli moją prośbę lub odpowiedź trwała zbyt długo, zostali skreśleni z listy. 

Opóźnienia w produkcji lub awarie spowodowane słabą komunikacją mogą zniszczyć Twoją markę, zanim jeszcze ją uruchomisz. Przed pociągnięciem za spust upewnij się, że jesteś w 100 procentach pewny swojego producenta. Nasz producent został zidentyfikowany w mniej niż 48 godzin.

3. Stwórz swoje logo, opakowanie i stronę internetową.

Gdy tylko wpadł mi do głowy pomysł stworzenia nowej marki wybielającej zęby, miałem jednego z moich niezależnych grafików pracujących nad koncepcjami logo. W trakcie jego pracy pracowałem nad projektem etykiety i szkicem ram naszej strony internetowej.

Powiązani: Jak wprowadzić na rynek produkt, który sprzedaje się

Poruszaliśmy się bardzo szybko. Wszystkie projekty - logo, opakowania i strona internetowa - zostały sfinalizowane w niecałe trzy dni. Od momentu uruchomienia dokonaliśmy kilku zmian na stronie internetowej i znajdujemy się na trzeciej wersji naszych opakowań. Na początku nie musi być ona w stu procentach doskonała, ponieważ niewątpliwie po uruchomieniu będziecie mieli kilka drobnych zmian.

4. Zdobądź natychmiast swoją stronę internetową na żywo.
Pobierz swoją stronę internetową i w pełni funkcjonalną jak najszybciej - nawet jeśli nie masz jeszcze swoich produktów w magazynie. Dlaczego? Ponieważ na początku każdy użytkownik i każda konwersja daje Ci bezcenne dane, które możesz wykorzystać do poprawy doświadczenia użytkownika i współczynnika konwersji.

Nigdy nie ma idealnego czasu na start. 

"Nie wystartuję, dopóki nie otrzymamy wszystkich zapasów od producenta." To jest wymówka.

"Poczekamy, aż uznamy, że strona się nawróci." Inna wymówka - jedyny sposób, aby dowiedzieć się, jak to będzie konwertować, a następnie poprawić ten wskaźnik, jest poprzez uzyskanie prawdziwych odwiedzających na stronie internetowej. Stamtąd trzeba będzie przetestować, zoptymalizować, a następnie przetestować jeszcze kilka innych. Jak tylko Twoja strona zostanie zakodowana, przerzuć przełącznik na "na żywo" i zacznij wysyłać ruch.

5. Ustanowienie kanałów reklamowych i celów dochodowych.
Nie będziesz chciał się zbytnio rozrzedzać na początku. Najprawdopodobniej będziesz miał ograniczony budżet, więc zidentyfikować kilka solidnych kanałów reklamowych i skalować je przed przejściem do innego źródła ruchu. 

Powiązani: 6 Kroki do udanego wprowadzenia produktu na rynek

Dla nas prowadzimy targetowane reklamy na Facebooku, które mieszają się z jakimś marketingiem wpływowym. Mamy już zbudowaną całą kampanię AdWords - standardowy pay-per-click i zakupy w Google - którą wprowadzimy do mixu w następnej kolejności.

 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz